APACHE TUWAN A3 2021
V prvé řadě Vám chceme od srdce poděkovat, že jste si našli rodinnou prodejnu www.velokram.cz. Těší nás Váš zájem o špičkové produkty, které nabízíme. Pohodlně se usaďte a vybírejte, pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu od toho. KONTAKT: email. velokram@seznam.cz, tel. 774 850 515
Klíčové vlastnosti:
-
XC model s duralovým rámem a sportovní geometrií
-
vzduchová vidlice SR Suntour XCR Air LO-R se 100 mm zdvihu a 15mm pevnou osou
-
29palcová kola s výtečným poměrem tuhosti a hmotnosti s českými ráfky Remerx
-
kompletní sada Shimano Deore M5100 s rozsahem 10 - 51 z.
-
hydraulické kotoučové brzdy Shimano MT 410 se 180 mm kotouči
-
ergonomické gripy Herrmans a sedlo Selle Royal
-
hmotnost 14,7 kg u velikosti 19” (hmotnost se mění v závislosti na velikosti rámu)
Modelová řada
2021
Velikost kol
29"
Velikost rámu
17", 19", 21"
Převody
1x12
Rám
Alu 6061
Vidlice
SR Suntour Raidon-XC RLR (100 mm, se zamykáním z říditek)
Kliky
Shimano MT510 (32 z.)
Středová osa
BB MT200
Řazení
Shimano Deore M6100
Přehazovačka
Shimano Deore M6100
Přesmykač
-
Kazeta
Shimano Deore M6100 (10 - 51 z.)
Řetěz
KMC X12
Brzdy
Shimano Deore M4100
Přední náboj
Shimano M6010
Zadní náboj
Shimano MT401
Ráfky
Remerx Rocky Disc
Pláště
Schwalbe Rapid Rob 29" x 2,25"
Gripy
Herrmans DD39
Řidítka
Spec Stage 31,8 x 740 mm
Představec
Spec Stage 31,8 x 60 mm (17"), 75 mm (19"), 90 mm (21")
Hlavové složení
Spec
Sedlovka
Spec Stage 30,9 x 400 mm
Sedlo
Selle Royal 1216 HRN
Nosnost
120 kg
Hmotnost
13,8 kg (pro velikost 19")
Modelová řada
2021
Velikost kol
29"
Velikost rámu
17", 19", 21"
Převody
1x11
Rám
Alu 6061
Vidlice
SR Suntour XCR Air LO-R (100 mm, se zamykáním z korunky)
Kliky
Shimano Deore M5100 (32 z.)
Středová osa
BB MT200
Řazení
Shimano Deore M5100
Přehazovačka
Shimano Deore M5100
Přesmykač
-
Kazeta
Shimano Deore M5100 (11 - 51 z.)
Řetěz
KMC X11-93
Brzdy
Shimano Deore M4100
Přední náboj
Shimano MT410
Zadní náboj
Shimano MT200
Ráfky
Remerx Rocky Disc
Pláště
Impac Smartpac 29" x 2,25"
Gripy
Herrmans DD39
Řidítka
Spec Stage 31,8 x 740 mm
Představec
Spec Stage 31,8 x 60 mm (17"), 75 mm (19"), 90 mm (21")
Hlavové složení
Spec
Sedlovka
Spec Stage 30,9 x 400 mm
Sedlo
Selle Royal 1216 HRN
Nosnost
120 kg
Hmotnost
14,7 kg (pro velikost 19")
Brzdy - Kotoučové brzdy
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Pevná osa - ANO - přední
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Rám - materiál - Hliník
Tento materiál patřil na dlouhou dobu k nejčastěji používaným, neboť poskytl jízdním kolům snížení hmotnosti (je třikrát lehčí než ocel) a umožňuje postavit rámy i poměrně levně. Sám hliník je velmi měkký, proto se musí zpracovávat do slitin, aby se dal použít pro výrobu rámu jízdního kola. U kol kol používají hliníkové trubky s větším průměrem, čímž se získá celková pevnost při zachování nízké hmotnosti.
Dnes je opět trend se navracet ke slitinám hliníku i u dražších modelů kol, kdy se používá technologie dvojitého nebo trojitého zeslabovaní profilu. Kromě rámů horských kol jej najdete také u většiny rámů trekkingových nebo krosových kol.
Styl jízdy - Rekreační jízda
Vybírat budete podle toho, jak často a jak sportovně jezdíte. Pokud si jen občas vyjedete pro zábavu či vylepšení kondice, bude vám stačit stroj z kategorie rekreačních kol. Vyhovovat by vám mělo svou geometrií, která umožní pohodlný a vzpřímený posed, a také příznivou cenou.
Styl jízdy - Sportovní jízda
Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.
Vidlice - provedení - Vzduch
Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.
Řekněte si o lepší cenu, dostanete ji!!!