SERVIS + PRO E-SHOP OBJEDNÁVKY VÝDEJNÍ MÍSTO OTEVŘENO, INFO NA 774850515, VYBÍREJTE KOLA S PŘEDSTIHEM, LETOS JICH MNOHO NEBUDE

APACHE TUWAN C1 29" 2021

Kód:
TUWAN C1
Dostupnost:
Skladem
49 990,- Kč
41 314,- Kč bez 21% DPH
K tomuto produktu máte dopravu zdarma
APACHE TUWAN C1 29" 2021
Doprava zdarma
Novinka

V prvé řadě Vám chceme od srdce poděkovat, že jste si našli rodinnou prodejnu www.velokram.cz. Těší nás Váš zájem o špičkové produkty, které nabízíme. Pohodlně se usaďte a vybírejte, pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu od toho. KONTAKT: email. velokram@seznam.cz, tel. 774 850 515

Klíčové vlastnosti:

  • nejvýše postavený XC model s karbonovým rámem

  • vzduchová vidlice SR Suntour Axon 32 se zdvihem 100 mm, 15mm pevnou osou a zamykáním z řídítek

  • 29palcová kola s českými ráfky Remerx WER523

  • sada Shimano SLX s přehazovačkou Shimano XT, jednopřevodníkem a 12 rychlostmi

  • hydraulické kotoučové brzdy Shimano SLX se 180 mm kotouči

  • ergonomické gripy a sedlo značky Ergon

  • nízká hmotnost stroje 11,4 kg u velikosti 19” (hmotnost se mění v závislosti na velikosti rámu)

Modelová řada

2021

Velikost kol

29"

Velikost rámu

15", 17", 19", 21"

Převody

1x12

Rám

Carbon

Vidlice

SR Suntour Axon 32 Boost RLRC (100 mm, se zamykáním z říditek)

Kliky

Shimano SLX M7100 (34 z.)

Středová osa

BB MT800 (press fit)

Řazení

Shimano SLX M7100

Přehazovačka

Shimano XT M8100

Přesmykač

-

Kazeta

Shimano Deore M6100 (10 - 51 z.)

Řetěz

KMC X12

Brzdy

Shimano SLX M7100

Přední náboj

Shimano MT410

Zadní náboj

Shimano MT410

Ráfky

Remerx WER523

Pláště

CST Jack Rabbit 29" x 2.25"

Gripy

Ergon GA20

Řidítka

Spec Phase 31,8 x 740 mm

Představec

Spec Phase 31,8 x 60 mm (15", 17"), 80 mm (19", 21")

Hlavové složení

Spec

Sedlovka

Spec Phase 31,6 x 400 mm

Sedlo

Ergon SM10

Nosnost

120 kg

Hmotnost

11,4 kg (pro velikost 19")

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Řekněte si o lepší cenu, dostanete ji!!!

Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nám napsat. Rádi Vám pomůžeme.


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace