APACHE TUWAN C1 29" 2021
V prvé řadě Vám chceme od srdce poděkovat, že jste si našli rodinnou prodejnu www.velokram.cz. Těší nás Váš zájem o špičkové produkty, které nabízíme. Pohodlně se usaďte a vybírejte, pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu od toho. KONTAKT: email. velokram@seznam.cz, tel. 774 850 515
Klíčové vlastnosti:
-
nejvýše postavený XC model s karbonovým rámem
-
vzduchová vidlice SR Suntour Axon 32 se zdvihem 100 mm, 15mm pevnou osou a zamykáním z řídítek
-
29palcová kola s českými ráfky Remerx WER523
-
sada Shimano SLX s přehazovačkou Shimano XT, jednopřevodníkem a 12 rychlostmi
-
hydraulické kotoučové brzdy Shimano SLX se 180 mm kotouči
-
ergonomické gripy a sedlo značky Ergon
-
nízká hmotnost stroje 11,4 kg u velikosti 19” (hmotnost se mění v závislosti na velikosti rámu)
Modelová řada
2021
Velikost kol
29"
Velikost rámu
15", 17", 19", 21"
Převody
1x12
Rám
Carbon
Vidlice
SR Suntour Axon 32 Boost RLRC (100 mm, se zamykáním z říditek)
Kliky
Shimano SLX M7100 (34 z.)
Středová osa
BB MT800 (press fit)
Řazení
Shimano SLX M7100
Přehazovačka
Shimano XT M8100
Přesmykač
-
Kazeta
Shimano Deore M6100 (10 - 51 z.)
Řetěz
KMC X12
Brzdy
Shimano SLX M7100
Přední náboj
Shimano MT410
Zadní náboj
Shimano MT410
Ráfky
Remerx WER523
Pláště
CST Jack Rabbit 29" x 2.25"
Gripy
Ergon GA20
Řidítka
Spec Phase 31,8 x 740 mm
Představec
Spec Phase 31,8 x 60 mm (15", 17"), 80 mm (19", 21")
Hlavové složení
Spec
Sedlovka
Spec Phase 31,6 x 400 mm
Sedlo
Ergon SM10
Nosnost
120 kg
Hmotnost
11,4 kg (pro velikost 19")
Brzdy - Kotoučové brzdy
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Pevná osa - ANO - přední a zadní
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Rám - materiál - Karbon
Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.
Styl jízdy - Sportovní jízda
Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.
Styl jízdy - Závodní jízda
Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.
Vidlice - provedení - Vzduch
Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.
Řekněte si o lepší cenu, dostanete ji!!!