SERVIS + PRO E-SHOP OBJEDNÁVKY VÝDEJNÍ MÍSTO OTEVŘENO, INFO NA 774850515, VYBÍREJTE KOLA S PŘEDSTIHEM, LETOS JICH MNOHO NEBUDE

APACHE TUWAN C3 2021

Kód:
TUWAN C3
Dostupnost:
Skladem
42 990,- Kč
35 529,- Kč bez 21% DPH
K tomuto produktu máte dopravu zdarma
APACHE TUWAN C3 2021
Doprava zdarma
Novinka

V prvé řadě Vám chceme od srdce poděkovat, že jste si našli rodinnou prodejnu www.velokram.cz. Těší nás Váš zájem o špičkové produkty, které nabízíme. Pohodlně se usaďte a vybírejte, pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu od toho. KONTAKT: email. velokram@seznam.cz, tel. 774 850 515

Detailní informace k produktu Apache Tuwan C3 red 2021:

- karbonový XC model
- vzduchová vidlice SR Suntour Raidon 32 se zdvihem 100 mm, 15mm pevnou osou a zamykáním z řídítek
- 29palcová kola s českými ráfky Remerx WER523
- sada Shimano Deore s přehazovačkou Shimano SLX, jednopřevodníkem a 12 rychlostmi
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore se 180 mm kotouči
- ergonomické gripy Ergon a sedlo značky Selle Royal
- nízká hmotnost stroje 11,9 kg u velikosti 19” (hmotnost se mění v závislosti na velikosti rámu)

Barva

červená

Brzdy

Kotoučové brzdy

Brzdy model

Shimano M6100 Deore

Hmotnost (kg)

-, 11,9

Kliky

Shimano FC-M6100 Deore

Modelový rok

2021

Náboj - přední

Shimano HB-MT410

Náboj - zadní

Shimano FH-MT410

Pastorky

Shimano CS-M6100

Pastorky - rozsah zubů

10-51

Pevná osa

ANO - přední a zadní

Pláště

CST Jack Rabbit 2,25

Počet převodů

1x12 (12)

Pohlaví

Pánské

Představec

Spec 60 mm

Přehazovačka (měnič)

Shimano RD-M7100 SLX

Přesmykač

-

Převodníky počet zubů

34

Průměr pláště (palce)

i

29

Ráfek

Remerx Wer 523

Rám - materiál

Karbon

Rám - model

Apache Tuwan

Rám - velikosti

L, M, S, XL

Rám - velikosti (cm)

38, 43, 48, 54

Rám - velikosti (palec)

15, 17, 19, 21

Řazení

Shimano SL-M6100

Řídítka

Spec Phase 740 mm

Sedlo

Selle Royal 1216 HRN

Sedlovka

Spec Phase 31,6 mm

Styl jízdy

Sportovní jízda, Závodní jízda

Technologie

-

Typ odpružení

Odpružená vidlice

Vidlice

SR Suntour Raidon Air

Vidlice - provedení

Vzduch

Zdvih vidlice (mm)

100

Brzdy - Kotoučové brzdy

Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.

Pevná osa - ANO - přední a zadní

Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.

Rám - materiál - Karbon

Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.

Styl jízdy - Sportovní jízda

Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.

Styl jízdy - Závodní jízda

Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.

Vidlice - provedení - Vzduch

Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.

Řekněte si o lepší cenu, dostanete ji!!!

Pokud si nevíte rady s výběrem, neváhejte nám napsat. Rádi Vám pomůžeme.


Tento web používá k poskytování služeb soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte.
OK   Další informace