APACHE TUWAN C3 2021
V prvé řadě Vám chceme od srdce poděkovat, že jste si našli rodinnou prodejnu www.velokram.cz. Těší nás Váš zájem o špičkové produkty, které nabízíme. Pohodlně se usaďte a vybírejte, pokud byste potřebovali s čímkoliv poradit, neváhejte se na nás obrátit. Jsme tu od toho. KONTAKT: email. velokram@seznam.cz, tel. 774 850 515
Detailní informace k produktu Apache Tuwan C3 red 2021:
- karbonový XC model
- vzduchová vidlice SR Suntour Raidon 32 se zdvihem 100 mm, 15mm pevnou osou a zamykáním z řídítek
- 29palcová kola s českými ráfky Remerx WER523
- sada Shimano Deore s přehazovačkou Shimano SLX, jednopřevodníkem a 12 rychlostmi
- hydraulické kotoučové brzdy Shimano Deore se 180 mm kotouči
- ergonomické gripy Ergon a sedlo značky Selle Royal
- nízká hmotnost stroje 11,9 kg u velikosti 19” (hmotnost se mění v závislosti na velikosti rámu)
Barva
červená
Brzdy
Kotoučové brzdy
Brzdy model
Shimano M6100 Deore
Hmotnost (kg)
-, 11,9
Kliky
Shimano FC-M6100 Deore
Modelový rok
2021
Náboj - přední
Shimano HB-MT410
Náboj - zadní
Shimano FH-MT410
Pastorky
Shimano CS-M6100
Pastorky - rozsah zubů
10-51
Pevná osa
ANO - přední a zadní
Pláště
CST Jack Rabbit 2,25
Počet převodů
1x12 (12)
Pohlaví
Pánské
Představec
Spec 60 mm
Přehazovačka (měnič)
Shimano RD-M7100 SLX
Přesmykač
-
Převodníky počet zubů
34
Průměr pláště (palce)
i
29
Ráfek
Remerx Wer 523
Rám - materiál
Karbon
Rám - model
Apache Tuwan
Rám - velikosti
L, M, S, XL
Rám - velikosti (cm)
38, 43, 48, 54
Rám - velikosti (palec)
15, 17, 19, 21
Řazení
Shimano SL-M6100
Řídítka
Spec Phase 740 mm
Sedlo
Selle Royal 1216 HRN
Sedlovka
Spec Phase 31,6 mm
Styl jízdy
Sportovní jízda, Závodní jízda
Technologie
-
Typ odpružení
Odpružená vidlice
Vidlice
SR Suntour Raidon Air
Vidlice - provedení
Vzduch
Zdvih vidlice (mm)
100
Brzdy - Kotoučové brzdy
Výhodou kotoučové brzd je větší brzdný výkon a minimální vliv na funkci za téměř jakéhokoliv počasí. Nevýhodou je trochu vyšší hmotnost a vyšší pořizovací náklady brzd.
Na horská kola s 27,5 a 29 palcovými koly jsou v podstatě nezbytností. Je zde důležitý patřičný brzdný výkon za jakýchkoliv podmínek v kombinaci s většími koly.
Pevná osa - ANO - přední a zadní
Použití pevné osy zajistí možnost uchycení kola k rámu větší silou a tím pádem vyšší tuhost celého kola. Výhodné je to především u kol na 29 palcových kolech(nebo u kol na technické disciplíny jako je sjezd, freeride), kde je na kolo vyvýjena vyšší síla a kolo má větší tendenci ke kroucení a tím k horšímu přenosu síly. Použitím pevné osy je pak jízda zejména v terénu stabilnější a jistější.
Rám - materiál - Karbon
Obecnou výhodou karbonu je vysoká pevnost, nízká hmotnost. Karbonové rámy díky tomu mají vysokou trvanlivost, v důsledku namáhání totiž stárnou velice pomalu.
Tím, co majitelé karbonových rámů mohou ocenit, je určitá schopnost karbonu tlumit vibrace a nárazy, protože materiál vrací jen část vložené energie. Jízda na kole s karbonovým rámem je tak pohodlnější než u rámu hliníkového.
Jedinou nevýhodou je, že karbonové rámy jsou poměrně háklivé na mechanické poškození, je proto dobré s nimi opatrněji zacházet než s rámem hliníkovým.
Styl jízdy - Sportovní jízda
Jezdíte pravidelně, více sportovně a občas jedete i amatérský závod? Sáhněte po sportovním modelu. Získáte horské kolo s lehkým rámem a kvalitnějšími komponenty a jeho geometrie umožní položenější posed pro lepší výkon.
Styl jízdy - Závodní jízda
Nejlehčí a nejlépe osazená kola jsou určena pro závodníky a jezdce, kterým jde zejména o výkon. Nabízejí položený posed pro maximální výkon, v této kategorii již můžete vybírat modely postavené na odlehčených hliníkových nebo na karbonových rámech s nejlepším osazením dostupným na trhu.
Vidlice - provedení - Vzduch
Jde o konstrukčně složitější typ vidlice. Pružení vidlice zajišťuje vzduch. Vidlice se nafukuje speciální pumpičkou na vidlice na požadovaný tlak. Tlak ve vidlice se nastavuje s přihlédnutím na váku jezdce, styl jízdy, typ terénu a osobní preference jezdce. Provádět úpravy lze tak poměrně jednoduše, bez servisních zásahů. Správně nastavená vidlice poklesne když nasednete na kolo přibližně o 20-25 procent zdvihu (tzv. SAG). Dalším důležitým nastavením je nastavení odskoku, tedy aby vidlice adekvátní rychlostí zpracovávala nerovnosti terénu.
Při výběru vidlice se vám také může hodit funkce lock-out, tedy uzamykání. Tu využijete na rovných asfaltových silnicích, kde nechcete ztrácet energii propružováním vidlice.
Řekněte si o lepší cenu, dostanete ji!!!